Kembali ke halaman UTAMA : Jurnal JL Blogger Mania

Friday, April 4, 2008

Catatan Minggu Ke - 3

Photobucket


Pada minggu ketiga ini pun alhamdulillah, pertandingan berjalan dgn lancar. Dan pada minggu ini jugalah pihak pentadbiran Jomlayan sudi menaja hadiah sebanyak RM50, yg mana aku mengambil keputusan utk menggunakan duit itu bg membeli buku dan dihadiahkan kepada pemenang. Antara buku yg menjadi pilihan aku ialah, Buku Motivasi (Fikir-Fikirlah, Buat Sampai Jadi & Nak Ke Tak Nak) dan juga buku karya Faisal Tehrani (Tuhan Manusia). Kenapa aku pilih buku-buku ni? Sebab aku harap ia dpt jadi motivasi kepada pemenang. Manakala buku Tuhan Manusia itu pulak mengupas isu murtad dgn cukup menarik sekali.

Mengenai tajuk tugasan yg dipilih pula, sebenarnya tajuk itu adalah tajuk gantian. Tajuk yg asal sebenarnya aku ingin menguji kecekapan peserta memasukkan video ke blog masing2 dan ingin mereka ulaskan mengenai video itu. Tp malangnya draft asal aku terhilang dan link ke video yg telah aku sediakan pun tidak ku jumpai. Huhu. Maka di akhir waktu terpaksalah aku gantikan dgn tajuk yg ada itu.

No comments: